
Beneficjent:
- Miasto Pszów
Cel projektu:
- Celem zadania było usunięcie i zebranie azbestu z budynków mieszkalnych lub gospodarczych na terenie miasta Pszów oraz transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest, a także minimalizacja negatywnych skutków zdrowotnych spowodowanych obecnością azbestu i likwidacja szkodliwego oddziaływania azbestu na środowisko.
Efekt rzeczowy projektu:
- Demontaż, zebranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest, pochodzących z budynków oraz posesji stanowiących własność osób fizycznych na terenie gminy Pszów.
Efekt ekologiczny:
- Ograniczenie uciążliwości dla ludzi i środowiska odpadów zawierających azbest poprzez usuniecie i unieszkodliwienie min. 12 Mg odpadów niebezpiecznych.
Termin realizacji:
- 01.05.2025 - 30.09.2025
Źródła Finansowania:
- Nakłady ogółem: 31.865,04 zł
- Udział własny mieszkańców: 22.339,64 zł
- Środki WFOŚiGW: 9.525,40 zł


















