Sekretarz Miasta
Alicja Nawrat - 32 716 08 52
Zakres zadań i kompetencji
Do zadań Sekretarza Miasta należy:
1. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu.
2. Przekładanie Burmistrzowi propozycji w zakresie zmian strukturalnych oraz rozwiązań organizacyjnych urzędu.
3. Zapewnianie warunków do sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz gospodarowania mieniem na terenie urzędu.
4. Usprawnianie pracy urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
5. Organizacja prac związanych ze służbą przygotowawczą pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
6. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.
7. Nadzór nad prawidłową obsługą mieszkańców oraz prawidłowym załatwianiem skarg i wniosków.
8. Potwierdzanie zgodności kopii dokumentu z oryginałem dla dokumentów wytworzonych w Urzędzie Miasta Pszów.
9. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
10. Nadzór nad obsługą kancelaryjno – biurową posiedzeń sesji Rady Miejskiej.
11. Nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej w urzędzie.
12. Współdziałanie z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie organizacji, przygotowania i przeprowadzenia wyborów powszechnych i referendów.
13. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego.
14. Merytoryczny nadzór nad działalnością :
- Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
- Referatu Administracyjnego i Informatyki
- Biura Rady Miejskiej
oraz koordynacja pracy gminnych jednostek organizacyjnych:
- Ośrodka Pomocy Społecznej
- Biblioteki Publicznej Miasta Pszów
- Miejskiego Ośrodka Kultury
- Świetlicy Środowiskowej.
Jak umówić się z Sekretarzem :
telefonicznie (32) 716 08 52 lub (32) 455 95 51 wew. 152
drogą elektroniczną: sekretarz@pszow.pl
przez Sekretariat: (32) 455 95 51
W sprawach skarg i wniosków Sekretarz przyjmuje codziennie w godzinach pracy Urzędu
budynek I Urzędu Miasta od strony ul. Pszowskiej, I piętro.