Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabory kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta w Pszowie na stanowisku INSPEKTORA w Referacie Architektury, Inwestycji i Remontów oraz SAMODZIELNEGO REFERENTA w Referacie Świadczeń Społecznych.
Referat Architektury, Inwestycji i Remontów
By zostać inspektorem Referatu Architektury, Inwestycji i Remontów trzeba wykazać co najmniej 4-letni staż pracy, wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo lub pokrewne oraz znajomość takich przepisów prawa jak:
- ustawa Prawo budowlane oraz
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
Ponadto wśród niezbędnych wymagań wymieniono:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi,
- członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- niekaralność
- nieposzlakowana opinia
Wybrany kandydat zostanie zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy od sierpnia 2019 r. Szczegółowe ogłoszenie znajduje się w załączniku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Urzędzie Miasta Pszów" do dnia 22 lipca 2019r.
Referat Świadczeń Społecznych
Do zadań Samodzielnego Referenta w Referacie Świadczeń Społecznych będzie należeć między innymi wykonywanie zadań w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego 500+ oraz w zakresie funduszu alimentacyjnego.
Kandydat z co najmniej 2-letnim stażem pracy i wykształceniem wyższym musi znać następujące przepisy prawa:
- ustawa o świadczeniach rodzinnych,
- ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- ustawa Za życiem,
- ustawa o ustalenie i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
Wybrany kandydat zostanie zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy od sierpnia 2019 r. Szczegółowe ogłoszenie znajduje się w załączniku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu
Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko samodzielnego referenta w Urzędzie Miasta Pszów" do dnia 12 lipca 2019r.