INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA PSZÓW
z dnia 4 lutego 2019r.
o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami uzupełniającymi do Rady Miejskiej w Pszowie w okręgu wyborczym nr 13 zarządzonymi na dzień 24 lutego 2019 r.
Na podstawie art. 36 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2018 r. poz. 754, 1000 i 1349) Burmistrz Miasta Pszów powiadamia wyborców o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami uzupeł-niającymi do Rady Miejskiej w Pszowie w okręgu wyborczym nr 13 zarzą-dzonymi na dzień 24 lutego 2019 r.
Spis wyborców jest udostępniany do wglądu w Urzędzie Miasta Pszów w terminie od dnia 4 lutego 2019 r. do dnia 15 lutego 2019 r. (mię-dzy 21 a 8 dniem przed dniem wyborów każdy wyborca może sprawdzić w urzędzie gminy, w której spis wyborców został sporządzony, czy został w spisie uwzględniony) w godz. od 7.30 do 15.30. (pon. wt. czw.), w godz.7.30 do 17.00 (środa) oraz w godz. od 7.30 do 14.00 (piątek) na pisemny wniosek wyborcy [§ 15 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców (Dz. U. z 2015 r. poz. 5)].
Wzór wniosku stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia.
Udostępnianie spisu wyborców do wglądu następuje przez udzielenie informacji, że osoba wskazana we wniosku jest ujęta w spisie wyborców lub nie figuruje w spisie, w tym również z powodu skreślenia ze spisu, albo że dane wpisane we wniosku różnią się od danych osoby wpisanej do spisu wyborców. Na żądanie wnioskodawcy udzielona informacja jest potwier-dzana na piśmie (§ 16 rozporządzenia).
Burmistrz Miasta Pszów
Czesław Krzystała