BURMISTRZ MIASTA PSZÓW OGŁASZA o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Pszów.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) oraz art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353, z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Pszowie uchwały Nr XVII/127/2016 z dnia 18 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Pszów, oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Pszowie przy ul. Pszowskiej 534 lub na piśmie na adres: Urząd Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów w terminie 21 dni od ogłoszenia tj. do dnia 13 grudnia 2016 r. Jako wniesione na piśmie uznaje się również wnioski wniesione za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z późn. zm.):
1) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo
2) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Jednocześnie działając na podstawie art. 39 oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 353, z późn. zm.) informuję o przystąpieniu do przeprowadzenia postępowania w sprawie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Pszów.
Zapoznanie się z uchwałą Rady Miasta: Nr XVII/127/2016 oraz załącznikami do nich jest możliwe w siedzibie Urzędu Miasta Pszów przy ul. Pszowskiej od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Nieruchomości (II budynek, III piętro).
Wnioski i uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko można wnosić w terminie 21 dni od ogłoszenia tj. do dnia 13 grudnia 2016 r.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
1) w formie pisemnej na adres: Urzędzie Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów
lub
2) ustnie do protokołu w Urzędzie Miasta Pszów, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów
lub
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres email: kancelaria@pszow.pl.
Wnioski i uwagi winny zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski złożone po upływie terminu ich składania zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Miasta.