Jeśli załatwialiście ostatnio coś w Urzędzie Miejskim w Pszowie to czekamy na Waszą opinię. W ramach trwającego projektu pn. „Sprawny samorząd” zamierzamy nadal usprawniać funkcjonowanie tej instytucji.
Projekt „Sprawny samorząd” realizowany jest w Urzędzie Miejskim w Pszowie już od 2008 r. Wówczas podjęte działania związane były z przystąpieniem do unijnego projektu. Jednym z jego elementów była ankieta udostępniona mieszkańcom. Jej głównym celem było sprawdzenie jakie obszary należy poprawić, a które funkcjonują dobrze.
Przez szereg lat podnoszono poziom wiedzy i umiejętności pracowników zatrudnionych w urzędzie, wdrożono liczne procedury, metody i szereg informatycznych narzędzie, które usprawniają poszczególne zadania jednostki.
- Dzięki wdrożonemu systemowi praca naszego urzędu jest uporządkowana i zgodna z wymaganiami prawnymi oraz administracyjnymi w zakresie realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa – podkreśla Alicja Nawrat, sekretarz miasta.
Zwiększono liczbę usług objętych możliwością świadczenia usług drogą elektroniczną, usprawniono komunikację wewnętrzną w postaci sieci Intranet (elektroniczne udostępnianie treści dokumentów), zwiększono liczbę stanowisk pracy otrzymujących w krótszym czasie komunikaty wewnętrzne, usprawniono obieg dokumentów, ale również podniesiono skuteczność nadzoru realizacji usług.
Wszystkie te działania były możliwe m.in. dzięki przeprowadzonym badaniom ankietowym wśród mieszkańców korzystających z urzędowych usług. Dlatego kontynuując tę pozytywną praktykę ponownie zwracamy się do mieszkańców o opinię i ocenę funkcjonowania Urzędu Miasta w Pszowie. Ankiety są anonimowe, a ich wyniki pozwolą na wskazanie obszarów, które wymagają doskonalenia i poprawy w naszej pracy.
Ankieta jest dostępna TUTAJ