Uprzejmie informujemy, że względu na trudną sytuacje epidemiologiczną w Urzędzie Miasta, wracają obostrzenia związane z bieżącą obsługą mieszkańców.
Wszelkie pisma i wnioski składamy w budynku nr „1" od ulicy Pszowskiej do skrzynki podawczej. W Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przyjmowanie stron będzie się odbywać w budynku nr "2" od zewnątrz.
Aby skontaktować się z pracownikami Urzędu Miejskiego prosimy wybrać dogodny dla siebie sposób:
- telefonicznie pod nr tel. 32 455 88 76, 32 716 08 88
- e: mailem : kancelaria@pszow.pl, urzad@pszow.pl
- fax. 32 455 86 36
W przypadku bezwzględnej koniecznej osobistej wizyty prosimy o wcześniejsze umówienie się z pracownikiem zajmującym się Państwa sprawą (telefony TUTAJ)
Wszelkie pisma i wnioski można składać także elektronicznie
- na adres e-mail kancelaria@pszow.pl
- przez platformy elektroniczne ePUAP -https://epuap.gov.pl
- SEKAP – www.sekap.pl