Burmistrz Miasta Pszów ogłasza konsultacje społeczne w celu zebrania opinii o projektach aktów prawa miejscowego. Chodzi o uchwałę zmieniającą przepisy dotyczące zasad udzielania oraz rozliczania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest.
Konsultacji podlega projekt uchwały Rady Miejskiej w Pszowie w sprawie zmiany uchwały nr XIV/126/2020 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 25 marca 2020 r. w sprawie zasad, trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu Miasta Pszów na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasta Pszów na lata 2020 - 2032”
Podmioty uprawnione do konsultacji: organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1057, ze zm.).
Forma konsultacji: pisemna opinie, uwagi i propozycje
Zarządzenie podlega zamieszczeniu na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miasta Pszów oraz
na stronie Biuletynu Informacji Pub|icznej Urzędu Miasta Pszów.
Termin złożenia opinii: 3 sierpnia 2020 r.
Termin upublicznienia wyników konsultacji: 7 dni od jej zakończenia
Do udzielania wyjaśnień oraz przyjmowania uwag i opinii w sprawie przedmiotu konsultacji właściwu jest kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ekologii Urzędu Miasta Pszów.
Pełna treść zarządzenia i konsultowanej uchwały znajduje się w załączniku.