UTRUDNIENIA PRZY MELDUNKU, ZAŁATWIANIU DOWODÓW OSOBISTYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Archiwum
16-03-2016Data publikacji, 16-03-2016,Michał LorekAutor, Michał Lorek,343Ilość wyświetleń, 343
Szanowni Mieszkańcy !!!
W dniach 21-25 marca, w związku z remontem pomieszczeń Referatu Organizacyjnego i Informatyki (parter II budynek) sprawy dotyczące meldunków, dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej załatwiane będą w Biurze Obsługi Mieszkańca (parter budynek I).
W związku z tym osoby załatwiające sprawy, które nie wymagają pilnej wizyty w dniach 21-25 marca proszone są o wizytę w Urzędzie w dniach poprzedzających remont lub po jego zakończeniu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Strona sfinansowana z Grantu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.