W związku z zaistniałą sytuacją w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo prosimy o rozważenie ograniczenia wizyt w Urzędzie Miasta.
Dla bezpieczeństwa od 13 marca 2020 r. wprowadzamy czasowe ograniczenie w obsłudze klientów Urzędu :
- Budynek II – zostaje czasowo zamknięty dla klientów do odwołania.
- Przyjęcia stron odbywać się będą w I budynku w Biurze Obsługi Mieszkańca ( parter) wejście od strony ul. Pszowskiej. Pracownicy Biura będą przyjmować korespondencję.
- Klientów zainteresowanych uzyskaniem odpowiedzi w sprawach indywidualnych Pracownicy Biura Obsługi Mieszkańców skontaktują z pracownikiem właściwej komórki organizacyjnej Urzędu.
- Budynek III - pracownicy Referatu Świadczeń Społecznych – tel.32 455-72-17 pozostają do dyspozycji w sprawach świadczeń rodzinnych .
Aby skontaktować się z nami prosimy wybrać dogodny dla siebie sposób :
- telefonicznie pod nr tel. 32 455 88 76, 32 716 08 88
- e: mailem : kancelaria@pszow.pl, urzad@pszow.pl
- fax. 32 455 86 36
- osobiście odwiedzając nasze Biuro Obsługi Klienta, budynek I od strony ul. Pszowskiej
W przypadku bezwzględnej koniecznej osobistej wizyty prosimy o wcześniejsze umówienie się z pracownikiem zajmującym się Państwa sprawą (telefony TUTAJ)
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją prosimy również o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu Miasta.