Burmistrz Miasta Pszów szuka pracownika na stanowisko specjalisty w Referacie Administracji i Informatyki Urzędu Miejskiego w pełnym wymiarze czasu pracy. Dokumenty aplikacyjne można składać do 8 listopada 2019 r.
Wymagania niezbędne:
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe przestępstwa popełnione umyślnie,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe,
- znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy Instrukcja kancelaryjna, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO (Zarządzenie Burmistrza Miasta Pszów nr BM.0050.52.2014 z dnia 8 maja 2014r., BM.0050.86.2017 z dnia 12 lipca 2017r.)
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej,
- wykształcenie - administracja publiczna.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rejestrowanie dokumentacji przychodzącej (RKP) w systemie obiegu dokumentów FINN 8 SQL WEB, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- wydawanie korespondencji i przesyłek pracownikom Urzędu zgodnie z dekretacją,
- obsługa poczty elektronicznej,
- prowadzenie Centralnego Rejestru Umów (CRU),
- rejestracja i wysyłka przesyłek ekonomicznych, priorytetowych, poleconych, paczek, itp. krajowych i zagranicznych zgodnie z wymogami operatorów pocztowych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ubezpieczenia mienia miasta,
- prowadzenie ewidencji majątku Urzędu Miasta pozostałych środków trwałych w używaniu,
- opisywanie faktur w zakresie referatu Administracji i Informatyki i przekazywanie ich do akceptacji kierownikowi referatu,
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 30.000 EURO na dostawy i usługi, prowadzone w ramach referatu.
Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osobowy kandydata (załącznik do ogłoszenia)
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe, egzaminy zawodowe,
• kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od m-ca grudnia 2019r.
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy,
- miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Pszów ul. Pszowska 534,
- stanowisko związane z pracą przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Pszów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty w Urzędzie Miasta Pszów.”
Dokumenty należy składać do dnia 8 listopada 2019r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumentów nie odsyłamy. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów (budynek B) przy ul. Pszowskiej 534.
Kwestionariusz personalny kandydata jest dostępny w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Pszów (budynek B parter)oraz na stronie BIP Urzędu Miasta Pszów, jako załącznik do ogłoszenia.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk – kierownik referatu, tel. 0327160831