Burmistrz Miasta Pszów ogłasza nabór kandydatów na stanowisko PODINSPEKTOR w Referacie Architektury, Inwestycji i Remontów.
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe, budownictwo lub pokrewne,
• 2 letni staż pracy
• znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy Prawo budowlane.
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo
innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej,
• ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
• nie jest karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe przestępstwa
popełnione umyślnie,
• cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
• staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej;
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• wykonywanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego Miasta Pszów;
• wydawanie zaświadczeń związanych z miejscowymi planami zagospodarowania
przestrzennego Miasta Pszów;
• nadzór nad procedurami związanymi z opracowywaniem miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania;
• prowadzenie procedury naliczenia wzrostu wartości nieruchomości w związku z
uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą
• wydawanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu
budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego
• wydawanie zgód na dysponowanie nieruchomością Miasta na cele budowlane
w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane
• prowadzenie procedur podziału nieruchomości
• prowadzenie postępowań związanych z nabywaniem na rzecz Miasta i zbywaniem
nieruchomości Miasta Pszów od osób fizycznych i prawnych
• prowadzenie postępowania w zakresie wykonania przez Gminę prawa pierwokupu
• prowadzenie postępowań w zakresie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego
w prawo własności
• prowadzenie postępowań w zakresie oddawania nieruchomości w trwały zarząd
• przygotowanie dokumentów oraz sporządzenie na ich podstawie dowodów OT
(dokument przyjęcia środka trwałego na mienie Miasta), PT (dokument przekazania
środka trwałego z mienia Miasta), LT (dokument likwidacji środka trwałego z mienia
Miasta)
• sporządzanie deklaracji i korekt na podatek od nieruchomości, stanowiących własność
i użytkowanie wieczyste Miasta Pszów
• realizacja zadań zleconych przez Burmistrza Miasta Pszów w zakresie spraw
obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego na terenie miasta.
4.Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osobowy kandydata (BIP – załącznik do ogłoszenia)
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia, kursy, studia podyplomowe,
egzaminy zawodowe,
• kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub
zaświadczenia),
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP i tablicy ogłoszeń UM danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym
wymiarze czasu pracy od m-ca lipca 2021r.
• pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy,
• miejsce wykonywania pracy – Urząd Miasta Pszów ul. Pszowska 534,
• stanowisko związane z pracą przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Pszów, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił
mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu
Miasta Pszów ul. Pszowska 534 w zaklejonej i zaadresowanej kopercie wraz z dopiskiem
„Nabór na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miasta Pszów.”
Dokumenty należy składać do dnia 01 czerwca 2021r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumentów nie odsyłamy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.gmpszow.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Pszów
(budynek B) przy ul. Pszowskiej 534
Kwestionariusz personalny kandydata jest dostępny w Referacie Organizacyjnym i Spraw
Obywatelskich Urzędu Miasta Pszów (budynek B parter)oraz na stronie BIP Urzędu Miasta
Pszów, jako załącznik do ogłoszenia.
Wynik naboru zawierający imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego wyłonionego kandydata zostanie upowszechniony
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Pszów.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z kandydatami jest Pani Joanna Owczarczyk – kierownik referatu, tel. 0327160831
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pszów z siedzibą
w Pszowie (44-370), ul. Pszowska 534.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@pszow.pl
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji – na podstawie art. 6 ust.1 lit.a
w/w rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4. Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, a po zakończonej
rekrutacji dane będą przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
5. Posiadasz prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
6. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.
7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym
zakresie jest dobrowolne.